گهر بال شرق ؛ زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ


🔵گهر بال شرق ؛ زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ

🔸در سالهای اخیرهمسو با افزایش تقاضای عموم برای گوشت سفید و به ویژه گوشت مرغ، ضرورت تولید این نوع گوشت بیش از پیش احساس می شود. به عبارت دیگر تولید گوشت سفید به مقدار کافی و با کیفیت بالا و البته با قیمت مناسب به دغدغه اصلی مسئولان و پرورش دهندگان تبدیل شده است و همه به نوعی درتلاش هستند تا راهی برای تولید پایدار و با صرفه گوشت مرغ بیابند.
🔸 به این منظور می توان از راهکارهایی چون ایجاد و مدیریت زنجیره تولید مرغ گوشتی در صنعت مرغداری استفاده نمود که این امر موجب افزایش میزان کیفیت محصول تولید شده و کاهش قیمت تمام شده آن می گردد.علاوه بر این، با ارتقای شاخص های مرتبط با تولید نظیر؛ ضریب تبدیل، کاهش درصد تلفات و … ریسک سرمایه گذاری در این بازار کاهش یافته و منجر به افزایش قدرت رقابت در حوزه صادرات مرغ می شود. همچنین تولید محصولات مختلف در قالب زنجیره های تولید موجب می شود تا تمام عوامل در فرایند آن به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند و در این میان حلقه های زاید حذف و فرایند تولید بهینه شود.
🔸کاهش قیمت تمام شده محصول و ریسک سرمایه گذاری، امکان برنامه ریزی برای عرضه و بازار یابی، افزایش قدرت رقابتی در بازارهای صادراتی، افزایش کیفیت محصول و در نهایت بهبود شاخص های اقتصادی تولید نظیر درصد تلفات، ضریب تبدیل و… از دیگر مزایای ایجاد زنجیره تولید گوشت مرغ به شمار می رود.با چنین نگاهی “شرکت گهر بال شرق” با دریافت مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی یکی از واحدهای زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ کشور را در استان خراسان رضوی ایجاد نموده است .این زنجیره متشکل از کارخانه خوراک دام و طیور، مزارع پرورش مرغ مادر، واحدهای جوجه کشی و تولید جوجه یک روزه ، واحد های قطعه بندی و بسته بندی و شبکه توزیع مرغ با برند شناخته شده “توتک” می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *