گزارش یک روز پرکار هلدینگ گهر


🔵 گزارش یک روز پرکار هلدینگ گهر ، از دیدار با معاون وزیر تا نشست با مدیران 8 گروه علمی دانشگاه فردوسی
🔸 پیش بسوی 5 زنجیره یکپارچه تولید

🔹 چهارشنبه 25 بهمن ماه گروه توسعه اقتصادی گهر میزبان سه هیات عالی رتبه از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، دانشگاه فردوسی و بانک صادرات استان بود .
روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهراعلام کرد؛ دکتر رعیتی فرد معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بابایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با احمد سلحشور ریاست گروه توسعه اقتصادی گهر دیدار و گفتگو کرد.
🔹 دکتر رعیتی فرد در این دیدارضمن خدا قوت به مدیران این گروه تصریح کرد : از فعالیتهای متنوع گروه توسعه اقتصادی گهر در جهت توسعه زنجیره های متعدد تولید محصولات پروتئینی قدردانی می کنم و آماده همه نوع همکاری با هلدینگ گهر هستیم .
🔹 در این نشست احمد سلحشور ریاست گروه توسعه اقتصادی گهر با اشاره به تلاش این گروه برای ایجاد 5 زنجیره یکپارچه تولید و نیز کمک به فرآیند امنیت غذایی تصریح کرد: شوکهای قیمتی و تورم ، نیاز به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را به 10 برابر افزایش داده است.
🔹 وی صدوربخشنامه های متععد را افت تولید دانست و ادامه داد: آنچه که تولید کنندگان را رنج می دهد، تحریم های خارجی نیست ، بلکه تحریم داخلی و سنگ اندازی برخی از دستگاههای اجرایی مهمترین چالش رونق تولید است.
🔹 معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی وهیات همراه در ادامه از شرکتهای گهر دانه شرق ،گهر آبزیان و گهر مکمل بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردهای تولیدی این گروه آشنا شدند .
🔹 همچنین در نشست مشترک مدیران بانک صادرات و گروه توسعه اقتصادی گهر همکاری های متقابل برای تامین مالی پروژه های این هلدینگ بحث و بررسی شد.
در این محمد رضا صالحان عضو هیأت مدیره این هلدینگ گهر با تشریح دستاوردهای این گروه و پروژه های در دست اقدام ،از ایجاد بزرگترین پروژه خوراک آبزیان خبر داد و بر نقش بانک‌ها در تامین مالی تولید تاکید کرد.
🔹 وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام این گروه ادامه داد: بیشتر پروژه های این گروه با تکیه به منابع خود گروه اجرا شده است.
در این دیدار دباغ سرپرست امور شعب بانک صادرات خراسان رضوی ، گروه توسعه اقتصادی گهر را یکی از گروه های خوش نام استان توصیف کرد و ادامه داد : هلدینگ گهر یکی از شرکتهای توانمند با مدیران متعهد و متخصص است و بانک صادرات علاقمند به همکاری با این گروه است.
🔹 گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی می افزاید ؛ همچنین مدیران و اعضای هیات های هشت گروه علمی دانشگاه فردوسی از چهار واحد تولیدی این گروه در منطقه ملک آباد بازدید کردند. این هیات پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نیازهای علمی ، پژوهشی و سایر موارد، تشکیل کارگروه مشترک کاری را مورد تاکید قرار دادند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *