پیام تبریک سال نو، احمد سلحشور


آمده نوروز هم از بامداد
آمدنش فرخ و پاینده باد

زمزمه های حیات و نغمه های خورشید ترانه بهار را فریاد می کنند و طنین دل انگیز یا مقلب القلوب و الاابصار حکایت سجود و بندگی در دفتر عمر را بازگو می کند.
عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به صنعتگران و جامعه شریف تولید کنندگان ، بویژه همکاران پرتلاش و صبور حوزه صنعت دام ، طیور و آبزیان که در جای جای کشور پهناورمان مشغول به خدمت هستند ، تبریک و شادباش عرض می‌کنم. امید آنکه به فضل پروردگار، ملت بزرگ ایران و فعالان اقتصادی در سال پیش رو از برکات و نعمات الهی بهره‌مند و در تمام عرصه ها به ویژه توسعه و پیشرفت ایران عزیز«مهد تمدن‌های پایدار جهان» موفق، سربلند و پیروز باشند.
خدا را سپاس می گویم که کشور عزیزمان، علی رغم همه مشکلات، توفیقات چشمگیری در «روند توسعه صنعتی» کسب کرده است.بدون تردید، این حرکت مقدس با تلاش و اراده پولادین کارافرینان معزز روز به روز شتاب بیشتری خواهد گرفت.
همکاران اجمند ؛ سال 1402 چون سالهای گذشته متاثر از رویدادهای تلخ و شیرین بود ، شکیبایی شما بزرگواران طعم تلخ روزهای سخت را به گوهر شادی و شیرینی هدایت و رهنمون ساخت ، با اراده ای بس شگرف آهنگ فعل را معنا نموده اید که خود مبین ناگفته های بسیاری است ، در این میان بسیار خرسندیم که خداوند سبحان فرصت خدمت و همگامی با شما فعالان اقتصادی استان ، را از طریق این نشریه تخصصی به گروه توسعه اقتصادی گهر عطا فرمود.
سال نو را در حالی آغاز می کنیم که توانسته ایم با یاری پروردگارمتعال و با کوشش بی وقفه و همت بلند شما همکاران گرامی و زحمتکش،سند افنخار دیگری در رسیدن به آرمان،استقلال اقتصادی و پیمودن مراحل بالندگی و پیشرفت و ارتقای خدمت رسانی به مردم عزیز بیفزاییم و به یقین در سال 1403 به لطف حضرت حق و تلاش و همدلی همه همکاران بخش دولتی و خصوصی، فعالیت‌های تحول آفرین با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.
اذعان می نمایم که دستیابی، جاری سازی و تداوم این موارد مهم و زیربنایی جز با مشارکت آگاهانه و جهادگرانه تمامی تلاش گران عرصه صنعت دامپروری و صنایع وابسته و همراهی مردمان نجیب در جای جای میهن عزیز اسلامی محقق نخواهد شد و امیدوارم با دانش و توان نیروهای فعال و بهره‌گیری از تولید روزآمد و دانش بنیان، همچنین بهره برداری هوشمندانه از منابع و ایجاد ظرفیت های جدید و مقبول و صیانت از منابع پایه بتوانیم با افزایش بهره وری و تولید پایدار به جایگاه اصلی و شایسته این بخش مهم به عنوان “هاب منطقه” که شایستگی آن را داریم، دست یابیم.
فرصت را غنیمت شمرده ضمن قدردانی از کوشش های خالصانه و بی دریغ کلیه تلاشگران عرصه تولید، از تلاش شبانه روزی یکایک همکاران محترم در طول سال گذشته تشکر و قدر دانی نموده و از ذات اقدس باری تعالی سلامتی ، شادابی و سربلندی را برای شما عزیزان آرزومندم.
به امید سربلندی ایران عزیز اسلامیمان در اعتلاء و شکوفایی هر چه بیشتر کشور و نیل به امنیت غذایی پایدار…سال نو مبارک

احمد سلحشور

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *