نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان استان گلستان

نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان استان گلستان

شرکت گروه توسعه اقتصادی گهر در نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان استان گلستان

گروه توسعه اقتصادی گهر در نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان استان گلستان شرکت می کنند
روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر اعلام کرد ؛ با استعانت از پروردگار گروه توسعه اقتصادی گهر به همراه 14 شرکت زیر پوشش برای ارایه توانمندی های خود در نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان استان گلستان شرکت می کنند .
گفتنی است در این نمایشگاه که 25 تا 28 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرگان برگزار می شود ؛ کارشناسان و مدیران ارشد گروه توسعه اقتصادی گهر حضور دارند.

عکس نمایشگاه گلستان

حضور ۱۰ استان کشور با برگزاری ۳رویداد نمایشگاهی در گلستان

نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور ، شیلات ، آبزیان و صنایع وابسته ، نمایشگاه   تخصصی سم، بذر، کود و نهاده های کشاورزی و ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ماشین  و ادوات باغبانی از امروز 25 مهر ماه اغاز بکار میکند.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر ،گلستان، تهران، مازندران، خراسان رضوی قم ، سمنان ، البرز، آذربایجان غربی، و اصفهان با حوزه فعالیتی دام و طیور با ۳۲ شرکت و  نهاده های کشاورزی با ۲۸شرکت از تاریخ ۲۵لغایت ۲۸مهرماه در این نمایشگاه حضور دارند

ایجاد فرصت  ها، برقراری ارتباط نزدیک تر، شناسایی و توانمندی شرکتهای داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوریهای تخصصی ، معرفی پیشرفت و توسعه فعالیتهای اقتصادی ، شناخت زیر ساخت های مناسب و نحوه ارزیابی توان تولید در صنعت دام و طیور، نهاده های کشاورزی و آبزیان از مهمترین اهداف برگزاری این ۳رویداد نمایشگاهی در  مرکز استان است

گفتنی است ،گروه توسعه اقتصادی گهر  به همراه کارشناسان 14 شرکت زیر پوشش برای ارایه توانمندی های خود در نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان استان گلستان  حضور موثر دارد

استقبال گرم فعالان صنعت دامپروری از غرفه هلدینگ گهر در نخستین روز از افتتاحیه نمایشگاه صنعت دام ،طیور و آبزیان گرگان
روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهر اعلام کرد در این نمایشگاه که 25 تا 28 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرگان برگزار می شود ؛ مدیران و کارشناسان ارشد ۱۴ شرکت این گروه حضور داشته و پاسخگویی فعالان صنعت دامپروری خواهند بود.

⏪ استان گلستان ؛نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات وآبزیان
وعده ما :  25 تا 28 مهرماه /محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرگان

👈 منتظر  حضور گرم شما هستیم

اهدای لوح غرفه نمونه اخلاق حرفه ای شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان به گروه توسعه اقتصادی گهر

لوح غرفه نمونه اخلاق حرفه ای شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان به گروه توسعه اقتصادی گهر اهدا شد.
روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهر اعلام کرد ؛نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور ، شیلات ، آبزیان و صنایع وابسته ، نمایشگاه   تخصصی سم، بذر، کود و نهاده های کشاورزی و ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ماشین  و ادوات باغبانی جمعه 28 مهر ماه به کار خود پایان داد.
گفتنی است ، 14 شرکت گروه توسعه اقتصادی گهر محصولات ، دستاوردها و توانمندی های خود را در نمایشگاه تخصصی دام ، طیور ، شیلات و آبزیان ارایه نمودند .

گفتگوی نماینده مردم گرگان و آق قلا با عضو هیات مدیره هلدینگ گهر

🔸رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با حضور در نمایشگاه بین المللی گلستان، با حضور در  غرفه گروه توسعه اقتصادی گهر با محمد رضا صالحان عضو هیات مدیره گروه توسعه اقتصادی گهر دیدار و گفتگو کرد

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *