نخستین نشست کارآفرینانه گروه توسعه اقتصادی گهر در دانشگاه فردوسی برگزار شد


آغاز همکاری های گسترده گروه توسعه اقتصادی گهر و دانشگاه فردوسی
سلحشور: دانشجویان ممتاز را بورسیه می کنیم

نخستین نشست کارآفرینانه گروه توسعه اقتصادی گهر در دانشگاه فردوسی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهر ، در این نشست که 28 فروردین ماه با حضورجمعی از دانشگاهیان ،دانشجویان ،اعضای هیات علمی ،مدیران دانشکده مهندسی و مدیران ارشد هلدینگ گهر در دانشکده مهندسی برگزار شد ،همکاری های علمی و پژوهشی، جذب نیروی انسانی ،استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای تولید محصولات دانش بنیان و اقدامات عملی برای پیوند صنعت و دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت .
در این نشست احمد سلحشور ریاست گروه توسعه اقتصادی گهر در سخنانی پیوند صنعت و دانشگاه را نیاز تولید برای پیشرفت دانست و با اشاره به اقدامات عملی این گروه برای همکاری های مشترک تصریح کرد : هلدینگ گهر به عنوان یکی از گروه های پیشرو تلاشهای گسترده ای را با سرما یه گذاری های سنگین برای استقلال اقتصادی و تامین امنیت غذایی آغاز کرده است که حاصل آن اجرای پروژه های متعدد در شهرهای مختلف استان است .
وی با اشاره جذب فارغ التحصیلان دانشگاهها در این هلدینگ افزود: معتقدیم مسیر توسعه صنعتی کشور از دانشگاه می گذرد و برای این موضوع هلدینگ گهر برنامه ریزی وسیعی را انجام داده است که در سال جاری شاهد اجرای آن خواهید بود. سلحشور جذب دانشجویان ممتاز را از برنامه های در دست اقدام عنوان کرد.
در این نشست اخلاقی ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی نیز در سخنانی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با گروه گهر تصریح کرد :آنچه که امروز در این نشست ارایه شد ، بیانگر گوشه ای از تلاشهای بخش خصوصی برای توسعه صنعتی و تامین نیازهای کشور است و دراین راه دانشگاه با تمام ظرفیتهای خود آماده همکاری گسترده با هلدینگ گهر است .
در این نشست که همراه با پاسخ سوالات دانشجویان بود ، فروغی ، حسابی و صالحان از مدیران و مشاوران ارشد گروه توسعه اقتصادی گهر ، ضمن بیان دستاوردها ، نکاتی را در خصوص پیشرفتهای علمی و صنعتی گروه و نیز نیازهای این هلدینگ مطرح نمودند .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *