تولید نباید معطل نقدینگی بماند

سلحشور در دیدار با مدیران بانک ملت

سلحشور در دیدار با مدیران بانک ملت :
تولید نباید معطل نقدینگی بماند

سرپرست امور شعب بانک ملت در دیدار با مدیران گروه توسعه اقتصادی گهر، بر پشتیبانی های بانکی برای تسریع در روند پروژه های هلدینگ گهر تاکید کرد .
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر؛ در این دیدار ضرغامی در سخنانی حمایت از تولید را یکی از رسالتهای مهم بانک ملت توصیف کرد و ادامه داد : با عنایت به فعالیت صادقانه گروه گهر در جهت تامین امنیت غذایی جامعه و نیز حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های متعدد این گروه ، آماده گسترش همه جانبه همکاری های مشترک هستیم .
وی ادامه داد : با توسعه همکاری های جدید ، بانک ملت بهتر از گذشته در کنار مدیران این هلدینگ برای شتاب بخشی به پروژه های گروه توسعه اقتصادی گهراست.
در این دیدار که مدیران بانک ملت نیز حضور داشتند ؛ احمد سلحشور ، ریاست گروه توسعه اقتصادی گهر با ارایه گزارشی از فعالیتهای متنوع این گروه تصریح کرد : کمک بانک ها و تامین نقدینگی پروژه های تولیدی موجب شکوفایی اقتصاد ملی می شود ، از اینرو تولید نباید معطل تامین نقدینگی بماند.
وی با بیان اینکه هلدینگ گهر با برنامه ریزی دقیق و اجرای پروژه های گوناگون در زنجیره خود ، به صورت دائم در حال توسعه است ،افزود: این گروه با ایجاد 14 شرکت تولیدی ، بازرگانی و خدماتی برای خودکفایی در بخش محصولات پروتئینی ، انواع مکمل ها، خوراک دام طیور و آبزیان تلاش می کند .
وی کمک به توسعه صنعت دامپروری کشور را یکی از اهداف این گروه اعلام کرد و تاکید کرد : حمایت از بخش خصوصی واقعی که تولید را انجام می دهد باید یکی از راهبردهای نظام بانکی باشد .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *