توان مدیریتی در پروژه های فاخر گروه توسعه اقتصادی گهر

مدیر شعب بانک سپه خراسان رضوی تاکید کرد

مدیر شعب بانک سپه خراسان رضوی تاکید کرد:
توان مدیریتی در پروژه های فاخر گروه توسعه اقتصادی گهر
مدیر شعب بانک سپه خراسان رضوی در دیدار با مدیران گروه توسعه اقتصادی گهر، اجرای همزمان پروژه های فاخر را نشان از توان مدیریتی این گروه دانست.
روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر اعلام کرد؛ در این دیدار طرفین نحوه گسترش همکاری های مشترک برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف این هلدینگ را بررسی نمودند .
در این دیدار احمد سلحشور ریاست گروه توسعه اقتصادی گهر با بیان اینکه هلدینگ بزودی به یک گروه ارز آور تبدیل خواهد شد ، ادامه داد :برنامه ریزی گسترده ای برای صادرات محصولات به کشورهای مختلف انجام شده است که این مهم با تکمیل وبهره برداری از پروژه های متعدد گروه محقق می شود.
وی با تشریح سرمایه گذاری های انجام شده در بحث زنجیره خوراک دام ، طیور و آبزیان و نیز تولید محصولات پروتئینی اضافه کرد: با راه اندازی شرکت گهر تکنولوژی ، این گروه به عرصه ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وارد خواهد شد.
وی سهم بخش صنعت و کشاورزی ازتسهیلات بانکها را کمتر از 20 درصد عنوان کرد و ادامه داد: برای رشد و پیشرفت کشور این رقم بایستی افزایش یابد .
در این دیدار محمد رضا صالحان عضوهیات مدیره گروه توسعه اقتصادی گهر در سخنانی با اشاره به همکاری مطلوب بانک سپه با این مجموعه تصریح کرد : این گروه در حال سرمایه گذاری سنگین در بحث امنیت غذا است که نتایج آن بزودی در جامعه آشکار خواهد شد.
براتی مدیر شعب بانک سپه خراسان رضوی نیز با اشاره به بازدید خود از پروژهای هلدینگ گهر، اجرای همزمان پروژه های متعدد را نشان از توان مدیریتی این گروه دانست.
وی افزود :مجموعه های تولیدی متعددی در این گروه شکل گرفته است که نشان دهنده سیاستگذاری مناسب ، تجربه عالی و نگاه بلند در این هلدینگ است.
وی ادامه داد : بانک سپه نیز در این نگاه بلند و سرمایه گذاری ماندگار در کنار گروه توسعه اقتصادی گهر است .
این خبر می افزاید پس ارایه نقطه نظرات توسط مدیران گروه ،طرفین بر تقویت همکاری ها تاکید کردند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *