توافق بانک پاسارگاد و گروه توسعه اقتصادی گهر برای همکاری های مشترک

توافق بانک پاسارگاد و گروه توسعه اقتصادی گهر

🔺️مدیران بانک پاسارگاد در نشست با مدیران ارشد گروه توسعه اقتصادی گهر، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و زنجیره تولید در شرکتهای گروه توسعه اقتصادی گهر را بی نظیر توصیف کردند.

روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهر اعلام کرد ،در این دیدار طرفین از آغاز همکاری ها برای توسعه سرمایه گذاری جدید در این هلدینگ استقبال کردند.

👤در این نشست احمد سلحشور  ریاست هیات مدیره گروه در سخنانی با اشاره تأثیر  تورم بر قیمت تمام شده محصولات اظهارداشت: درک متقابل بانک‌ها و تولید کنندگان از شرایط تورمی موجود ،تضمين کننده رونق تولید است، زیرا چالش شوکهای تورمی ،هزینه تولید و سرمایه گذاری را چندین برابر کرده است.

وی با بیان اینکه عمده سرمایه گذاری این گروه در حوزه نیازهای غذایی مردم است ،افزود :گروه در اغلب پروژه ها در حال انجام سرمایه گذاری سنگین هستیم  تا انشاالله در آینده شاهد شرایط مطلوب محصولات پروتئینی مورد نیاز جامعه و نیز ارز آوری توسط این هلدینگ باشیم.

👤محمد رضا صالحان  عضو هیأت مدیره گروه توسعه اقتصادی گهر نیز از همکاری با بانک پاسارگاد برای توسعه‌ سرمایه‌گذاری ها استقبال کرد و ادامه داد : اغلب سرمایه گذاری ها این گروه بتدریج تا سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

👤در این دیدار  مهدیزاده مدیر امور شعب بانک پاسارگاد استان نیز در سخنانی زنجیره محصولات در این گروه را بی نظیر  توصیف کرد و گفت : مشاهده خطوط تولید ایجاد شده و نیز نوع تجهیزات و ماشین آلات در شرکتهای این گروه نشان دهنده پیشرو بودن و حرفه ای بودن  گروه اقتصادی گهر  است .

وی افزود: بانک پاسارگاد در همه محصولات بانکی آماده همکاری مشترک با این هلدینگ است .

✍️گفتنی است در هفته اخیر مدیران بانک صادرات ،بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی در دیدار با مدیران گروه توسعه اقتصادی گهر  برای همکاری های بانکی اعلام آمادگی کردند

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *