گروه توسعه اقتصادی گهر 15 ساله شد

گروه توسعه اقتصادی گهر 15 ساله شد

در یک شب پرخاطره 

گروه توسعه اقتصادی گهر 15 ساله شد 

 درشبی خاطره انگیز و به یادماندنی، پانزدهمین سال تاسیس گروه توسعه اقتصادی گهر گرامی داشته شد .

 در این جشن که همزمان با عید خجسته غدیرخم با حضور اعضای هیات مدیره ،مدیران ارشد و پرسنل هلدینگ گهر برگزار شد ،با برگزاری آیین نخستین جشنواره تجلیل از مدیران ، کارمندان و کارگران نمونه گروه توسعه اقتصادی گهر ؛ از 52 نفر از سخت کوشان 14 شرکت این گروه با اهدای تندیس ویژه تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهر؛ این مراسم با سخنرانی احمد سلحشور ، ریاست گروه توسعه اقتصادی گهر آغاز شد . او در سخنانی از برنامه ریزی جامع برای توسعه فعالیتهای هلدینگ خبر داد و ضمن نوید خبرهای خوش برای پرسنل شرکتهای زیر مجموعه اظهارداشت : موفقیتهای گروه مرهون زحمات و سخت کوشی مدیران ، کارمندان و کارگران شریف 14 شرکت زیر پوشش گروه است.

وی با بیان اینکه برای ارتقای سطح زندگی همکاران هلدینگ در حال برنامه ریزی هستیم ، تصریح کرد : آموزش ضمن خدمت ،رشد متوازان گروه ،ایجاد تعاونی مسکن همکاران از جمله برنامه های گروه است.

او البته در سخنانش به سرمایه گذاری انجام شده هم اشاره کرد و گفت ،بزودی با سرمایه گذاری انجام شده ، شاهد شتاب گرفتن فعالیتهای گروه در بخش های مختلف برای تامین امنیت غذایی خواهید بود.

تشریح اهداف برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از همکاران نمونه از دیگر سخنان ریاست گروه توسعه اقتصادی گهربود . سلحشور خاطرنشان کرد : نخستین جشنواره تجلیل از همکاران نمونه با هدف قدردانی از زحمات پرسنل ، ایجاد رقابت و ارتقای انگیزه میان همکاران  تدارک دیده شده است و در سالهای بعد نیز تکرار خواهد شد.

پس از سخنان ریاست گروه نوبت به برش کیک پانزدهمین سال تاسیس گروه توسعه اقتصادی گهر رسید و این کیک در میان تشویق گرم همکاران توسط آقایان سلحشور ، صالحان، محمد نژاد ، ساکت، فروغی ، حسابی و نجاتیان به صورت نمادین برش داده شد.

در این مراسم محمد نژاد مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی گهر و عضو هیات مدیره نیز در سخنانی از تلاش همکاران خود تقدیر کرد و از چشم انداز آتی گروه سخن گفت .

اما جشن پانزدهمین سال تاسیس گروه توسعه اقتصادی گهر با آیین متنوع و ازجمله شادمانه مراسم ازدواج هشت زوج از همکاران که به تازگی پیوند زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند ، ادمه یافت  و در انتها جشنواره تجلیل از مدیران ، کارمندان و کارگران نمونه گروه برگزار شد؛ جشنواره ای که برای نخستین بار برگزار و طی آن از زحمات و تلاشهای بی وقفه 52 نفر از مدیران و همکاران نمونه گروه تجلیل شد.

گفتنی است این جشنواره در راستای مسوولیتهای اجتماعی گروه و با هدف کمک به موسسه توانبخشی همدم که بیش از 400 دختر بی سرپرست را نگهداری می کند ؛ در تالار همایش های این موسسه برگزار شد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *