قدردانی مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی خراسان رضوی از فعالیتهای توسعه ای و اشتغالزای گروه توسعه اقتصادی گهر

🔸 مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی خراسان رضوی از فعالیتهای توسعه ای و اشتغالزای گروه توسعه اقتصادی گهر قدردانی کرد .به گزارش روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر ،محمدامین بابایی به همراه معاونین خود از واحدهای تولیدی گهر دانه ، گهر مکمل ، گهر شیمی و گهر آبزیان این هلدینگ در محور ملک آباد بازدید کرد .
🔸 در این بازید ، بابایی با ابراز خرسندی از تلاشهای هلدینگ گهر برای تامین امنیت غذایی و خودکفایی جامعه اظهار کرد: این اداره کل از اقدامات برای توسعه تولید حمایت می کند .
🔸 وی افزود: مهمترین ویژگی واحدهای تولیدی این گروه و نیز پروژه های در دست اقدام کمک به تامین بخشی از نیازهای مهم و حساس سبد غذایی جامعه است .
🔸 محمد رضا صالحان عضو هیات مدیره هلدینگ گهر نیز در این نشست با تشریح فعالیتهای متنوع این گروه گفت : گروه توسعه اقتصادی گهر تلاش می کنند با ایجاد زنجیره مهم و مورد نیاز صنعت دام ، طیور و آبزیان بخشی از نیازهای کشور را تامین کنند .
وی با اشاره به توان تخصصی 14 شرکت زیر پوشش گروه تصریح کرد : تولید محصول بدون نقص و با کیفیتی همتراز با استانداردهای جهانی از جمله راهبردهای این گروه برای نهضت خودکفایی است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *