بازدید چهار ساعته استاندار خراسان رضوی

بازدید چهار ساعته استاندار خراسان رضوی-1

🔵بازدید چهار ساعته استاندار خراسان رضوی
🔹سلحشور: آرزویم ایجاد 10 هزار شغل است

🔸استاندار خراسان رضوی در بازدید چهار ساعته از شرکتهای تولیدی گروه توسعه اقتصادی گهر بر تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی تاکید کرد .
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر ،یعقوبعلی نظری در بازدید از شرکتهای گهر دانه ، گهر مکمل و پروژه عظیم گهر آبزیان تاکید کرد؛حمایتهای مختلفی از جمله حمایتهای حقوقی، ایجاد زیرساخت‌های اولیه شامل تامین آب، برق و گاز تا تعریف طرح ها و مشخص شدن متولیان آن اندیشیده شده است تا حاکمیت الزامات لازم را فراهم کند.
🔸وی ادامه داد:با توجه به اعلام برخی از متولیان، تمام دانشجویان بخش دامپروری و علوم دامی می‌توانند در بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید خوراک دامی خراسان رضوی از جمله گروه توسعه اقتصادی گهر دوره کارآموزی خود را سپری کنند و در صورت داشتن شرایط، امکان جذب آنها در این صنعت وجود دارد.
استاندار خراسان رضوی اقدامات گروه توسعه اقتصادی گهر برای خودکفایی را ارزش آفرین مهم توصیف کرد و گفت:از کارهای تولیدی و اقتصادی در استان به منظور رفع نیازهای کشور در مسیر افزایش تولید و کاهش تورم حمایت می‌شود و چالش‌ها و گرفتاری های حوزه اقتصادی نیز با کمک مسوولان و مدیران مربوطه در نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید در حال پیگیری است.
🔸نظری افزود: هیچ اقدامی نباید مانع فعالیت های اقتصادی شود مهم، اصل حرکت و فعالیت اقتصادی در گروه توسعه اقتصادی گهر است که شایسته قدردانی است .
🔸در این بازدید رئیس گروه توسعه اقتصادی گهر نیز با ارایه گزارشی از اقدامات و پروژه های متنوع این گروه اظهارداشت :فعالیتهای این گروه در تمام کشور گسترده است و این شرکت توانسته است محصولات خود را به کشورهای افغانستان و آسیای میانه نیز صادر کند.
🔸احمد سلحشور افزود: این شرکت با ایجاد نزدیک به هزار شغل مستقیم توانسته بیش از ۱۰ هزار شغل غیر مستقیم نیز در سراسر کشور فراهم کند.
وی ارزوی خود را ایجاد 10 هزار شغل مستقیم و خوداتکایی در بحث امنیت غذایی از طریق تکمیل زنجیره تولید محصولات پروتئینی توصیف کرد.
🔸گفتنی است در این بازدید قنبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و معاونین وی حضور داشتند .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *