حمایت مالی بانک صادرات

۱۱ خط تولید در یک پروژه گهر /اعلام آمادگی بانک صادرات برای تامین مالی پروژه های گروه توسعه اقتصادی گهر

🔺در نشست مشترک مدیران بانک صادرات و گروه توسعه اقتصادی گهر همکاری های متقابل برای تامین مالی پروژه های این هلدینگ بحث و بررسی شد .
در این دیدار که سه شنبه 5 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد ؛ محمد رضا صالحان عضو هیات مدیره گروه توسعه اقتصادی گهر با تشریح دستاوردهای این گروه و پروژه های در دست اقدام ،از ایجاد بزرگترین پروژه خوراک آبزیان با 11 خط تولیدی خبر داد .
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر؛صالحان با بیان اینکه پروژه گهر آبزیان به عنوان یک پروژه زیربنایی بزرگ در دست اجرا است ، ادامه داد : در این پروژه منحصر به فرد محصولات متنوع مورد نیاز کشور برای پرورش انواع آبزیان تولید خواهد شد .
🔺وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام این گروه ادامه داد:بیشتر پروژه های این گروه با تکیه به منابع خود گروه اجرا شده است .
وی تصریح کرد : واحد پرورش مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 150 هزار قطعه در قالب سه فاز، هر فاز به ظرفیت 50 هزار قطعه دارای 6 سالن تمام اتومات با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات در دست اجرا است .
🔺صالحان یادآور شد : در سال جاری تعدادی از پروژه های این گروه مورد بهره برداری قرار میگیرد که این امر ضمن اشتغال پایدار برای نیروی انسانی جدید گروه ، کمک بسزایی در بحث تامین امنیت غذایی می نماید .
🔺در این جلسه احمد سلحشور هم در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های در دست اجرای این گروه دارای ویژگی های کلان و ملی است، افزود : برای اجرای این پروژه های که با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است ، سرمایه گذاری سنگینی از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است .
🔺در این دیدار هادوی رئیس حوزه 6 بانک صادرات نیز گروه توسعه اقتصادی گهر را یکی از گروه های خوش نام استان توصیف کردو برای همکاری همه جانبه برای تامین مالی پروژه ها اعلام آمادگی کرد .
وی با بیان اینکه بانک صادرات در کنار پروژه های هلدینگ گهر است ،افزود : کمک به رونق تولید از جمله رسالتهای بانک است و همکاری با گروه پرکار گهر مایه افتخار است .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *