قوانین و مقررات

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های هلدینگ گُهر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های هلدینگ گُهر ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

مقررات عمومی

  1. تمامی فعالیت‌های وب‌سایت گروه توسعه اقتصادی گُهر، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود و از کاربران این وب‌سایت نیز، انتظار مشابهی می‌رود.
  2. وب‌سایت گروه توسعه اقتصادی گهر اجازه دارد، که در هر زمان نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند. اما در صورتی که این قوانین، تاثیر مستقیمی روی کاربران و تصمیمات آن‌ها داشته باشد، هلدینگ گُهر خود را موظف می‌داند که شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم را برای عکس‌العمل‌ در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تعهدات گروه‌‌
هلدینگ گُهر، تعهدات مشخصی نسبت به مشتریان و کاربران خود دارد که در ادامه به طور واضح و دقیق مشخص شده‌اند:

  1. وب‌سایت گروه متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز کاربر را برای تصمیم‌گیری به صورت شفاف و دقیق در اختیار وی قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.
  2. نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را در راستای انجام راهکارها و اصول درست و اساسی در فعالیت‌های خود، به کار می‌گیرد. 
  3. تمام سعی وب سایت در قبال محتویات وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی با تعهد و مسئولیت باشد و نسبت به اجرای این امر با دقت و توجه زیادی صورت بپذیرد.
  4. وب‌سایت گروه هلدینگ گُهر ، تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت، سرعت خدمات و عدم اختلال می‌کند. با این حال، در مقابل برخی از مواردی که بدون دخالت و کنترل گروه رخ می‌دهد، مانند؛ قطعی احتمالی توسط دیتا سنتر یا بروز سایر مشکلات ناگهانی در سامانه، تعهدی ندارد. در این گونه موارد تمامی تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت خواهد کرد. توجه داشته باشید که در چنین مواردی، شکیبایی شما به رفع مشکل در سریع‌ترین حالت ممکن، کمک شایانی خواهد کرد.
  5. پشتیبانی وب‌سایت گروه توسعه اقتصادی گُهر، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است و گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای تماس‌ها، قادر به پاسخگویی سریع نباشد. خواهشمندیم در این موارد صبور باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشیم.

تعهدات کاربران‌
کاربران و مشتریان عزیز نیز، تعهداتی نسبت به فعالیت در وب‌سایت دارند که در ادامه عنوان شده است:

  1. فعالیت کاربران و مشتریان باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی و اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، وب‌‎سایت حق دارد نسبت به قطع همکاری با کاربر، تصمیم‌گیری کند. در چنین شرایطی، اگر مبلغی از کاربر دریافت شده و مقداری از آن مصرف شده باشد، مبلغ باقی‌مانده محاسبه و به کاربر بازگشت داده خواهد شد.
  2. هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

مالکیت فکری‌
کلیه محتویات وب‌سایت به آدرس www.goahrholding.com ، متعلق به قسمت R&D گروه توسعه اقتصادی گُهر بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. بنابراین حق پیگرد در هنگام مشاهده هرگونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیرتجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای شرکت آسان طراحان هوشمند محفوظ است.

استرداد وجه‌
در صورتی که به هر دلیلی، وب‌سایت گروه  قادر به ارائه خدمات در قسمت فروشگاه این وب سایت نبوده، موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.

مکاتبات‌
تمامی مکاتباتی که از طریق تلفن، ایمیل، تلگرام و سایر مسیرهای ارتباطی با کاربران صورت می‌گیرد، به صورت کامل بایگانی می‌شود تا در موارد خاص، ارجاع آن‌ها امکان‌پذیر باشد.

رعایت حریم شخصی‌
هلدینگ گُهر برای حریم شخصی‌ افراد احترام قائل است. بدین منظور اطلاعاتی‌ که از کاربران برای ثبت نام یا ثبت سفارش دریافت میشود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.

دفاتر خدمات و فروش معتبر ‌
هلدینگ گُهر در حال حاضر دارای دو دفتر در مشهد و تهران می باشد و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی (مشهد) پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی هلدینگ گُهر اطلاع دهید.

عودت کالا‎‌
در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، تاریخ انقضای آن گذشته است و یا مهلت مصرف آن کوتاه است، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را مرجوع کنید. در صورتیکه گزینه “پرداخت در محل” را انتخاب کرده باشید، میتوانید از پرداخت صورتحساب خودداری کنید و اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام دادید با ارسال کد سفارش و شماره تماس در فرم خدمات و شکایات مشتریان، با شما تماس گرفته می‌شود و پیگیری از این طریق انجام می‌شود.

ارتباطات‌
هرگونه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شماره‌ی تماس و پست الکترونیکی در اختیار ما در وب سایت هلدینگ گُهر قرار می‌دهید، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری و هم‌چنین راه‌های ارتباطی ما و شما، جهت پاسخگویی و ارائه‌ی اطلاعیه‎‌ها به شما عزیزان خواهد بود. توجه داشته باشید تنها شماره‌ی سامانه‌ی پیامک و واتساپ گروه توسعه اقتصادی گُهر 9915467412(98+) است. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان گروه توسعه اقتصادی گُهر(هلدینگ گُهر)، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام هلدینگ گُهر است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به  آدرس ایمیل info@goharholding.com اطلاع دهید.

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره حقوق کاربران و مشتریان میتوانید با شماره تلفن و یا پست الکترونیک زیر ارتباط برقرار کنید.

 امور مشتریان: خراسان رضوی، مشهد، بلوار صادقی، صادقی 12، توفیق 9، پلاک 24

تلفن : 37075-051

 پست الکترونیکی info@goharholding.com