سلحشور در دیدار مدیران گروه توسعه اقتصادی گهر با شافعی اعلام کرد: اجرای چند پروژه عظیم برای تامین پروتئین مورد نیاز جامعه

اسلایدر اتاق بازرگانی

در دیدار ریاست و مدیران گروه توسعه اقتصادی گهر با ریاست اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ایران پروژه های مهم و زیر بنایی این گروه برای توسعه تولید اعلام شد .

در این دیدار که مدیران ارشد این گروه حضور داشتند ؛ سلحشور درسخنانی با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای تقویت امنیت غذایی ، کاهش هزینه تمام شده محصولات و نیز تامین پروتئین مورد نیاز جامعه تصریح کرد : با اجرای چند مگا پروژه کم نظیر توسط این گروه شاهد تحولی عظیم در بحث تولید مرغ ، تخم مرغ ، آبزیان و همچنین خوراک موردنیاز دام و طیور خواهیم بود .

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر، سلحشور با اشاره به چشم انداز ترسیم شده برای شرکتهای این مجموعه اضافه کرد : با بهبود و تکمیل زنجیره محصولات در 14 شرکت تولیدی ، خدماتی ،بازرگانی هلدینگ گهر و نیز استفاده از بروز ترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا ، ضمن تلاش برای تامین استقلال اقتصادی ، افزایش سرانه مصرف ، بهبود فقر پروتئینی، کیفیت و کمیت محصولات نیز ارتقا چشمگیری می یابد.

وی یکی از مشکلات موجود سد راه طرح های توسعه تولیدی را نوسانات شدید قیمتها و نرخ ارز دانست و گفت :نوسانات قیمتها هزینه اجرای یکی از پروژه های مهم این گروه را تا 5 برابر افزایش داده است .

در ادامه این دیدار شافعی ریاست اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ایران نیز در سخنانی با ابراز مسرت از پیشرفتهای گروه توسعه اقتصادی گهر اضافه کرد : آنچه که موجب مباهات است ،شنیدن خبرهای خوش از هلدینگی مثل گهر است که با همه سختی ها تولید و شرایط پرنوسان اقتصادی ، همچنان با پیشرفت ادامه داده است .

وی با بیان اینکه کار را باید به کارآفرینان سپرد، گفت : باید کارآفرینانی مانند سلحشور و صالحان را که عاشقانه برای این مرز و بوم تلاش می کنند ، در جامعه تکثیر کرد تا روند رشد تولید شتاب گیرد.

وی با بیان اینکه  در شرایط فعلی ، هیچ کاری به اندازه تولید و ایجاد اشتغال اهمیت ندارد، ادامه دارد : برای توسعه اقتصادی ، حمایت از کارافرینان اهمیت دوچندانی دارد که امیدواریم شاهد اجرای عملی آن باشیم.

این دیدار با بیان نقطه نظرات مدیران این گروه پایان یافت.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *