سرمایه گذاری سنگین هلدینگ گهر برای جهش در تولید


سلحشور در نشست با مدیران ارشد بانک کشاورزی اعلام کرد
سرمایه گذاری سنگین هلدینگ گهر برای جهش در تولید

سرپرست و معاونین امور شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی از واحدهای تولیدی گروه توسعه اقتصادی گهر بازدید کردند .

روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهر اعلام کرد ؛ در این بازدید مدیران بانک کشاورزی از نزدیک با دستاوردهای تولیدی و صنعتی گروه اقتصادی گهر آشنا شدند
سرپرست امور شعب بانک کشاورزی همچنین در نشستی با احمد سلحشور رییس گروه توسعه اقتصادی گهر و نامنی معاون اقتصادی این گروه ، بر پشتیبانی های بانکی برای تسریع در روند پروژه های هلدینگ گهر تاکید کرد .
در این دیدار نفتی در سخنانی حمایت از تولید را یکی از رسالتهای مهم بانک کشاورزی توصیف کرد و ادامه داد : با عنایت به فعالیت صادقانه گروه گهر در جهت تامین امنیت غذایی جامعه و نیز حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های متعدد این گروه ، آماده گسترش همه جانبه همکاری های مشترک هستیم .

احمد سلحشور، رییس گروه توسعه اقتصادی گهر و ریاست کمیسیون کشاورزی، امور دام و طیور و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مشهد هم در دیدار با مدیران ارشد بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت : خراسان رضوی با مشکلات متعددی در حوزه تامین نهاده های دامی مواجه است ؛ کمک بانک ها به بخش خصوصی برای توسعه تولید گره گشا است .
وی افزود: فعالان حوزه کشاورزی استان، واردات نهاده های دامی را در قالب تشکیل کنسرسیومی برعهده می گیرند. این کنسرسیوم به صورت نمونه متشکل از فعالان حوزه کشاورزی و دام و طیور و صنایع وابسته استان خراسان رضوی است.
وی ادامه داد :گروه توسعه اقتصادی گهر برای خود کفایی در بحث مهم تامین نهاده ها سرمایه گذاری عظیمی در 13 شرکت زیر پوشش انجام داده است و بزودی با بهره برداری کامل از فارم های ایجاد شده برای تولید جوجه یک روزه ، مرغ و تخم مرغ و نیز مگا پروژه گهر آبزیان شاهد جهش قابل توجه در تولید خواهیم بود.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *