آغاز بکار دپارتمان روابط عمومی و امور بین الملل در گروه توسعه اقتصادی گهر

واحد روابط عمومی

دپارتمان روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه اقتصادی گهرآغاز بکار کرد .
احمد سلحشور ریاست هیات مدیره گروه توسعه اقتصادی گهر با اعلام این مطلب اعلام کرد :امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.
وی افزود :اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات، هلدینگ ها و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، تصریح کرد : روابط عمومی بعنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.
ریاست هیات مدیره گروه توسعه اقتصادی گهر ادامه داد : در دنیای امروز که سرعت اطلاعات و داده‌های خبری بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد و عصر دانایی و آگاهی لقب گرفته، غفلت از اهمیت و جایگاه روابط عمومی ما را از این عصر دور خواهد کرد.
وی با اشاره به سرمایه گذاری های جدید ، افزایش قابل توجه کارکنان گروه و نیز طرحهای توسعه ای آینده اظهارداشت : با عنایت به توسعه فعالیتهای گروه و نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در ساختار سازمانی شرکت‌ها به عنوان قلب تپنده و چشم و گوش سازمان ها در بیان و انعکاس واقعیت‌ها و فعالیت‌ها حائز اهمیت است ؛ این بخش به صورت تخصصی در گروه توسعه اقتصادی گهربا استفاده از نظرات خبرگان این بخش ایجاد گردید .
سلحشوربا اشاره به نقش بارز دیده بانی روابط عمومی در سازمانها ادامه داد: روابط عمومی می‌تواند شنونده خوبی برای انتقادات و نظرات درون سازمانی و برون سازمانی باشد و با تحلیل کرده این اطلاعات، نتایج را در اختیار مدیران ارشد قرار دهد تا در فرآیند تصمیم گیری ،تدوین و سیاست‌گذاری از آن استفاده شود.
وی با اشاره به اقدامات و برنامه های متنوع پیش بینی شده درحوزه روابط عمومی گروه توسعه اقتصادی گهر گفت : مسوولیت این بخش مهم به امیر روحپرور از فعالان شناخته شده و با سابقه عرصه رسانه که علاوه بر سالها فعالیت در حوزه روابط عمومی، در صنعت ، تولید و تشکلهای مهم اقتصادی صاحب تجربه بوده، سپرده شده است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *